Belts and Sandals – Коланчета и сандалки

Преди известно време ходих на workshop по правене на сандалки и коланчета. Да си призная очаквах повече…

Не че беше зле…ама на нищо ново не ме научиха…а аз така се надявах, че някаква идея за подметка ще ми дадат. Ама така е като не ми се отвори снимката в сайта на организаторките…да видя на какво аджеба се пробвам да се науча..

както и да е…в крайна сметка имам два чифта…тоест вече един защото единия го бях нарочила за Галя и той най-сетне стигна при нея:))

28

Понякога съм толкова забавена в подаряването на подаръци…

ето снимки ето тук

~ by ogita on 10/10/2009.

Leave a Reply

 
